štvrtok, 2. marca 2017

 Pečená tekvica so sladkými cherry paradajkami




Ak chcete zažiť explóziu chuti tak Vám odporúčam vyskúšať tento recept. Je to úplne ľahký recept a zvládne ho ktokoľvek. Reč je o maslovej tekvici, ktorá sa dá fantasticky upiecť či ugrilovať a aj mať z toho chipsy. Mám veľmi rada ak môžem pripraviť niečo rýchlo a aby to bolo chutné a aj preto v mojej kuchyni nájdete viac jedál  tohto variantu. Mamičky, ako aj ja to určite ocenia :-).

Na prípravu receptu budeme potrebovať
- sladké cherry paradajky 
- maslovú tekvicu 
- soľ
- olivový olej
- čierne korenie
- cesnak

Do zapekacej misy poukladáme na mesiačiky nakrájanú tekvicu aj so šupkou. Predtým si ju dôkladne umyjeme.  Necháme si cherry paradajky na stonke a dáme ich na vrch tekvice. Cesnak nezbavujeme šupky a pár strúčikov dáme do misy. Pekne to pre vonia a dodá aj príjemnú chuť. Nakoniec pokvapkáme olivovým olejom, jemne osolíme a okoreníme čiernym korením. 
Vložíme do vopred vyhriatej rúry a pečieme 20 až 30 minút pri teplote 180 stupňov. Ak sa nám paradajky a tekvica sfarbia do zlatistá jedlo je hotové. Ja som to ozdobila baby špenátom.

Ak ti náhodou zostane pečená tekvica kľudne ju môžeš aj rozmixovať, pridať trochu pretlačeného cesnaku a pripraviť si nátierku. Mňam :-)

Prajem Vám dobrú chuť :-)
s láskou ALI CAKE SWEET 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Disqus Shortname

Comments system

 

ALI CAKE SWEET Template by Ipietoon Cute Blog Design