štvrtok 23. februára 2017


 PRE NAŠE RATOLESTI





Ahojte :-)
Dnes som sa rozhodla napísať príspevok venovaný hlavne mamičkám, keďže som sa stala tiež mamou a dobre viem, že správna výživa podporí a uľahčí trávenie a využitie výživných látok. Aj ja sama viem, že môj malý drobec prijíma a konzumuje radšej jedlá príjemnej chuti, peknej farby a dobrej vône. Hoci dnes táto téma nebude úplne venovaná jedlám no určite si nabudúce aj na to nájdem čas :-).  Dnes sa budem venovať prijímaniu tekutín a to ovocných štiav. Ako každá mama aj lobujem po internete a z kníh čo by som svojej "láske" ponúkla piť, okrem čajíkov. A aj preto sa rada podelím o ďalšie možne varianty a to v podobe "ovocných štiav", pravdaže, ktoré dieťa už ukončilo príslušný mesiac. Sú hlavne vhodné aj v letných mesiacoch. Viem, že trh ponúka veľké množstvo týchto štiav či už značky Hipp, ktoré som schválne na sebe otestovala. No po ich ochutnaní mi prišli dosť sladké a hlavne "chutili mi umelo". Neviem to je len môj dojem a určite neodsudzujem mamičky, ktoré to dávajú. Aj preto rada ocením ak mi do komentára napíšete, akú máte skúsenosť a ktoré sa u Vas osvedčili.

Jablková šťava 

Postup 
Jablko si umyjeme a pokrájame na malé kúsky. Potom ho dáme spolu s vychladnutým šípkovým čajom pre deti do mixéra a mixujeme 2 až 3 minúty. Šťavu si precedíme. 
Uvádzam príklad k 100 g očistených jabĺk pridáme 1 dl čaju. 

To isté to môžete pripraviť z hrušiek.  

 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Disqus Shortname

Comments system

 

ALI CAKE SWEET Template by Ipietoon Cute Blog Design